Total Pageviews

Thursday, October 11, 2012

INILAH SEBENARNYA PERANGAI PENCACAI PAS / PEMBANGKANG / MAT SABU PENGGANAS KOMUNIS


Kepada pencacai pembangkang, bila Mat Sabu buat kira ok lah. Pada mereka semuanya betul. Mat Sabu berzina pun betul dan bagus. Setakat fitnah dan lawak bodoh mereka anggap itu sudah mainan biasa Mat Sabu.

Tetapi bila pihak lawan buat cerita benar, maka  kelamkabut pencacai mereka sampaikan gambar superimpose pun jadi isu.  Nak nafike, nak klentongke atau entah apa-apa lagi, jika berani memfitnah dan mengata orang maka diri sendiri pula mestilah bersedia pula untuk terima serangan balas. Yang pencacai tu pula macamlah dia ikut Mat Sabu tu 24 jam. Bila ada isu Mat Sabu timbul macamlah mereka tu "close body guard". Yang lebih memalukan, cara mereka membela Mat Sabu adalah dengan cara divert isu ke arah menyerang pihak yang mededahkan perangai buruk Mat Sabu. Jika Mat Sabu tak melakukannya maka kemukakan bukti atau saksi. Omak Kau ni siapa?. 24 jam ikut Mat Sabuke atau dia semdiripun kutip cerita dari pencacai yang lain.

Sepatutnya mereka menafikan dengan cara mengemukakan saksi atau hujah adakah benar tidakMat Sabu pernah berkata "LEBIH BAIK MAKAN BABI BERSAMA LIM GUANG ENG DARI MAKAN AYAM BERSAMA DENGAN DATUK SERI MOHD NAJIB" dalam satu majlis. Mulut tempayang boleh di tutup. Tetapi mulut manusia akan sentisa bersuara lebih-lebih lagi terhadap individu penyokong komunis ini.

> Bacalah disini untuk menilai setakat mana bloger omak kau mengerah otak untuk membela Mat Sabu, Jangan lupa baca juga komen dari penyokong tegar bloger < Omak Kau!!!!: JOM KITA KENALI WAJAH FACEBOOKER UMNO YANG MEMFITNAH TIMBALAN PRESIDEN PAS, TUAN HJ MOHAMAD SABU DENGAN MEMBUAT GAMBAR SUPERIMPOSE BELIAU SEDANG PANGANG BABI!!!!!!

No comments: