Total Pageviews

Monday, May 23, 2011

CINA MENYAMAR MELAYU UNTUK JATUHKAN MELAYU

DAP reaches out to Malays online

The Malaysian Insider – Sat, May 21, 2011

DAP reaches out to Malays online
By Shannon Teoh
KUALA LUMPUR, May 21 — Unable to shake off its tag as a Chinese chauvinist party, DAP is now hoping to make a splash in the Malay online media landscape with a news portal, a step it says it should have taken “a long time ago.”
Just days after vice chairman Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim   admission that the party has failed to attract Malay support, DAP will launch a Bahasa Malaysia language website — Roketkini.com — in the hopes of making itself heard among Malays.
“Right now, there is a huge void for us in the Malay media. You don’t hear anything about DAP except for us being attacked,” said political secretary to the party’s secretary general Zairil Khir Johari


The largely Chinese party has been repeatedly accused by the Umno-led Barisan Nasional (BN) and Malay media of practising racial politics.


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
 
Ha ni dah terpancul mulut DAP melalui mulut busuk Melayu@Cina yang menjadi barua Cina Rasis DAP. Kerana gagal untuk menghakis imej sebagai sebuah parti chauvinist Cina, DAP berharap untuk membuat penampilan menggunakan portal berita dalam medan media online Melayu yang mana sepatutnya mereka telah laksanakan sejak dahulu lagi.

Itulah antara lain terjemahan aku  berhubung dengan agenda DAP untuk menghapuskan kuasa dominan Melayu di arena politik tanah air (Malaysia). Mereka merangcang untuk menggunakan portal on line berbahasa Melayu sebagai medium untuk menjalankan dakyah mereka bagi menarik sokongan Melayu kepada DAP.

Yang mengumumkan polisi baru DAP ini adalah orang Melayu. Aku tak tahu samada masih Islam atau tidak. Tetapi kalau termasuk dalam murtad ada kemungkinan besar. Pengerusi DAP Karpal Singh pernah berkata “Langkah mayat ku dulu jika mahu menjadikan Negara ini Negara Islam”. Itukan ayat ikrar untuk memerangi Islam!. Ada muka Cina menyamar Melayu ni pula nak sebarkan dakyah DAP melalui media on line Melayu bagi mempengaruhi Melayu/Islam. Apa hukum Islam bagi orang Islam memerangi Islam?. Bukankah murtad namanya. Bagi nama Khiril Khir Joharitu seperti dikata. “sudah terang lagi bersuluh”. Anak Cina yang jadi anak tiri Khir Johari. 100% Cina dan menjadi ular di kalangan orang Melayu. Kepada orang Melayu aku menyeru agar berjaga-jaga dengan dua orang yang mengaku Melayu ini tetapi sebenarnya adalah Cina barua DAP.

DAP nyata telah mendapat tunjuk ajar dari Lee Kuan Yu. Bahawa untuk memenangi hati orang Melayu, mereka hendaklah berlakun mengamalkan budaya Melayu, bercakap Melayu dan bersongkok atau berkupian seperti Melayu. Seolah-olah telah tertarik dengan Islam dan budaya Melayu. Dengan demikian mereka akan dibenarkan memasuki member masjid berceramah, membenarkan Cina membaca surah Al Qur’an dan hadis bagi kepentingan politik, menyamakan pimpinanan rasis Cina mereka Lim Guan Eng setaraf Khalifah Omar Al Khattab, sanggup menadah tangan berdo’a bersama jemaah Melayu/Islam, Memberi  bersedekah wang judi lumba kuda, wang hasil judi, wang hasil haram yang lain dan berbagai lagi wang yang tak tahu puncanya kepada surau dan masjid untuk buat majlis tahlil dan do’a selamat dan kepada orang Melayu/Islam miskin.

Mereka berharap dengan berbuat demikian orang Melayu tidak akan beranggapan bahawa mereka adalah kafir harbi sebaliknya kawan seagama dan sebangsa. Jika Melayu terperangkap dengan helah DAP ini ianya hanya menunjukkan betapa bodoh, bangang dan dungunya orang Melayu. 

Maka terlompat-lompatlah Nik Aziz dan ahli dan penyokong PAS mereka kononnya mereka telah berjaya mentarbiahkan kafir kearah menerima Islam. Tapi mereka tidak sedar bahawa itu hanya satu gula-gula politik bagi meraih sokongan suara politik Melayu condong kearah mereka sahaja. Akhirnya terjadilah bencana sepertimana yang berlaku di Singapura iaitu kuasa Melayu telah terlepas kepada Cina rasis di Singapura hingga sekarang. Sebenarnya DAPlah yang sangat berjaya mentarbiahkan PAS dan Melayu dalam pembangkang untuk menyertai mereka menghapuskan hak Melayu dari tangan orang Melayu.

Inilah juga taktik yang pernah di lakukan oleh PKM (Parti Komunis Malaya) untuk mempengaruhi orang Melayu semasa zaman darurat.

Tak tahulah aku. Apakah Melayu sendiri menyerahkan leher untuk di sembelih. Apakah Melayu masih tidak sedar bahawa DAP itu adalah anak kepada PAP Singapura. Lee Kuan Yew yang membawa Singapura keluar dari Malaysia dulu kerana tidak dapat menerima perlembagaan Malaysia yang berteraskan Melayu/Islam. Lee Kuan Yew mahukan pembahagian samarata. Bermakna menghapuskan hak keistimewaan Melayu dan menyamaratakannya dengan kaum Cina yang memang dah kayaraya. Lee Kuan Yew telah merampas hak Melayu di Singapura. Sekarang DAP pula hendak merampas hak Melayu di Malaysia. Mereka hendak jadikan Malaysia ini Malaysian Malaysia. Mereka mahu jadikan Malaysia seperti mereka telah lakukannya di Singapura. Dan sekarang sedang melakukannya di Pulau Pinang dan Selangor. Kikis hak melayu sampai habis. Sampai muka Melayu tersembam ke bumi.

Jika anda sebagai bangsa Melayu/Islam telah bersedia hendak menyerahkan kuasa Melayu/Islam maka bersekongkollah dengan DAP tu. Mudah-mudahan Melayu/Islam cepat hilang kuasa di Malaysia. Kamu PAS dan Melayu dalam PKR memang tak tahu atau tak mahu tahu atau bengap sangat untuk memahami konsep penghapusan kuasa Melayu Oleh Cina melalui DAP Malaysia @ PAP Singapura.

MCA/GERAKAN hanya pada nama parti poltik komponan BN. Pemimpin-pemimpin mereka sahaja yang kononnya memihak kepada gagasan Barisan National (BN) bagi menunjukkan bahawa masih ada orang Cina yang menghormati ketuanan Melayu/Islam di Malaysia. Tetapi majoriti Cina telah bersokongkol dengan DAP. Perti yang diharapkan menghapuskan dominan Melayu di Malaysia.

Parti mana yang akan disokong oleh majority Cina?. tentulah DAP. Orang bodohpun tahu jawapannya. Parti rasis Cina yang cuba meresap dalam organisasi melayu/Islam bagi kepentingan Cina. 

No comments: