Total Pageviews

Saturday, May 21, 2011

MELAYU BERMARUAH - JANGAN MENCABAR MELAYU





Beberapa rakaman gambar yang dipetik dari Utusan On Line

dan tunggu beberapa saat untuk paparan video

PERHIMPUNAN MEMPERTAHANKAN UTUSAN MELAYU MALAYSIA
20 Mei 2011
Selepas solat Jumaat
Di hadapan Ibupejabat Utusan Melayu (Malaysia) Di Jalan Chan Sow Lin KL

DENGAR!..  DENGAR!.. DENGAR!

Dah lama aku tak tengok Melayu bersemangat macamni. Sejak beberapa dekad yang lalu hanya juak-juak Melayu dalam pembangkang terdiri dari Penyokong PAS dan PKR yang di upah DAP sahaja yang nampak garang. Itupun kerana ada imbuhan.  

Bila aku tengok video dalam Utusan On Line, bulu tengkuk aku meremang naik (sila klik di bahagian tulisan dalam kotak kuning di atas untuk link ke video utusan on line). Bulu tengkuk aku meremang bukan kerana takut tetapi rasa bersemangat yang amat sangat. Jika lah aku muda kembali..... Mengikut beberapa maklumat/berita, antara 500 ke 700 wira/wirawati Melayu dari PERKASA dan UMNO hadir diperhimpunan tersebut.

Aku dapat rasakan bahawa roh Melayu telah bangkit kembali kuat dan bersemangat. Aku tak katakan bahawa kita mesti bertempur dan berperang. Tetapi kita bangsa Melayu/Islam  mesti  menunjukkan kepada mereka bahawa Melayu bersedia bertempur dan berperang jika maruah Melayu di cabar.

Masa zaman Jepun dan darurat dahulu Bangsa Melayu telah mebuktikan bahawa Bangsa Melayu adalah satu  bangsa yang kuat berjuang dan sanggup bergadai nyawa dan mempunyai kekuatan jatidiri. Jikalau Melayu lemah dan tidak ada jatidiri, takkan wujud negara yang dinamakan TANAH MELAYU dan kini dengan nama MALAYSIA semenjak dari dahulu lagi. Nah ini dia permulaannya. Buruk akibatnya jika berterusan mencabar maruah Melayu. 

Bukan macam AMK dan PAS. Mereka AMK hanya berjuang kerana mempertahankan ketua maksiat putar alam mereka manakala perjuangan PAS pula adalah kerana bersubahat dengan kafir harbi DAP dan PKR bagi menjatuhkan Melayu/Islam yang mana jika melayu/Islam tersungkur mereka juga akan ikut menerima akibatnya.

Pemuda UMNO dan PERKASA memperjuangkan Hak Melayu dan Agama Islam. Utusan Melayu/Malaysia melambangkan maruah Melayu. Utusan Melayu/Malaysia adalah seperti bendera lambang kekuatan Melayu. Jika dia jatuh maka itu melambangkan Melayu sudah tersungkur di bumi sendiri

Berita pada mulanya menyatakan bahawa AMK merancang akan berhimpun untuk tunjuk perasaan bagi membuat bantahan kepada Utusan kononnya Utusan telah berbohong menyiarkan berita yang Pakatan Kristian berikrar untuk jadikan Agama Kristian Agama rasmi Malaysia dan Perdana Menteri dari Kristian. Apakah itu dinamakan perjuangan mempertahankan Melayu/Islam?. 

Apakan Utusan berbohong sebagaimana ketua putar alam mereka kencing mereka?. Bukti telah mendedahkan berita itu adalah benar. Seorang ahli DAP Melayu yang hadir di pertemuan tersebut mengesahkan ianya adalah benar dan telah pun membuat laporan polis. AMK nak dengar cakap Kafir harbi ke atau nak menjahanamkan Melayu/Islam?.

Syabas kepada PERKASA dan Pemuda/Wanita/Puteri UMNO.

HIDUP MELAYU!!!!!!!!!!!!!!!!!!





No comments: