Total Pageviews

Sunday, May 1, 2011

KERANA PAS .. ORANG KAFIR DAP BOLEH KELUAR FATWA


Tontonlah video diatasni. Apakah PAS masih nak menjadi hamba kepada DAP sampai begitu taksub sekali?. Tontonlah tuan-tuan dan puan-puan Melayu penganut agama Islam sekelian. Tontonlah dan renunglah.

Pada 30 April 2011 PAS cawangan Kinta di gopeng telah mengadakan ceramah dengan menjemput Chang Lih Kang, ADUN Teja (PKR). Apa rasionalnya PAS menjemput Chang Lih Kang, ADUN Teja (PKR) berceramah dipentas ceramahnya. Dia ini kafir dan bersekongkol pula dengan DAP yang memang parti kafir menolak Islam. PAS pula memberi peluang orang kafir yang memerangi Islam dengan berceramah dimajlis ceramah sebuah parti politik yang memperjuangkan Islam. Layakkah dia berfatwa bahawa Sumpah laknat (Sumpah Muballah) yang dilakukan oleh Dato' Eskay adalah tidak mengikut Islam. Bila pula Chang Lih Kang belajar agama Islam ni?. Islamkah dia. Yang pengikut PAS inipun satu. Kata perjuangkan Islam. Takkanlah tak faham lagi bahasa kesat yang dikeluarkan oleh Karpal Singh kepada orang Islam di Malaysia pada satu waktu dahulu "LANGKAH MAYAT SAYA DAHULU JIKA MAHU JADIKAN MALAYSIA NEGARA ISLAM".

Kepada saudara sebangsa dan seagamaku, tolonglah sedar diri bahawa sebenarnya kamu telah terperangkap. Ceramah-ceramah anjuran PAS kebanyakannya digunakan oleh DAP dan pembangkang bukan Islam untuk meruntuhkan kuasa Melayu Islam di Malaysia. Saya akui bahawa memang ada Islam dalam UMNO/BN tidak alim dan taat kepada agama tetapi mereka bukan memerngi agama Islam. Apakah Melayu dalam PAS/PKR/Pembangkang menafikan bahawa terdapat ramai dikalangan penyokong pembangkang juga tidak alim dan petuh kepada ajaran agama tetapi mereka juga tidak memerangi Islam. Tetapi Melayu Islam PAS telah termakan gula-gula DAP/PKR/Kafir Pembangkang. Dari segi perbandingan Islamnya kita adalah sama sahaja.Yang jelas berbezanya adalah UMNO sedang memperkuatkan perjuangan Melayu/Islam tetapi Melayu Islam dalam PAS/PKR/Pembangkang secara tidak sedar telah diperalatkan oleh musuh Islam.

No comments: