Total Pageviews

Sunday, May 15, 2011

TANAH MELAYU DI LANGGAR TODAK


Saya berharap Kaum Melayu/Islam totonlah video ini sampai habis. Saya juga berharap agar penonton atau pelawat Blog ini tidak meletakkannya setaraf dengan video atau dokumentari berunsurkan perkauman. Bila kita bercakap mengenai hak, hendak tak hendak kita akan bercakap soal kepentingan dan kehendak dan mempertahankan apa yang sedia ada. Jika ada pihak yang tak membenarkan kita bercakap menuntut hak maka lebih baik kerat lidah dan jahit mulut kita, butakan mata, keratkan kaki dan tangan sehingga kita tidak boleh bercakap dengan memberi isyarat mata atau guna kaki dan tangan untuk bercakap mempertahankan hak bangsa kita.

Namun jika itu semua dilaksanakan juga, maka kita masih boleh guna otak kita untuk berfikir. Otak tak boleh diusik kerana kalau tercedera makhluk bertulang belakang akan mati atau cacat seumur hidup.

Lihatlah betapa kafir harbi membuat persiapan yang begitu terancang sejak dari dulu lagi untuk merampas hak Melayu@Bumiputera Islam di bumi kita sendiri. Apa yang kita sudah buat dan telah laksanakan untuk mempertahankan hak. Hanya berantakan sesama sendiri dan dicaturkan oleh orang lain. Jika nasi dah jadi bubur, masa itu penyesalan dah tak berguna lagi. Janganlah hendaknya Malaysia menjadi Negara Asia Tenggara kedua  selepas Singapura jatuh ke tangan puak-puak kafir harbi ni.

Video clip diatas saya download dari Blog panglima-harimau.

No comments: