Total Pageviews

Wednesday, May 18, 2011

ISLAM MURTAD MENGHINA ISLAM


Assalamualaikun wahai saudara ku kaum muslimin dan muslaimat samada dalam UMNO, dalam PAS, dalam PKR, dalam DAP, dalam GERAKAN atau yang tidak berparti atau yang di atas pagar. Juga kepada saudara seagamaku yang menyokong PM, Yang membenci PM, yang menyokong Anwar, yang membenci Anwar dan sebagainya. selagi kamu Islam adalah wajib kamu memerangi menusia keparat ini yang telah menghina Islam. Dia tidak layak menjadi rakyat Malaysia kerana menghina Islam dan dengan itu dia telah menghina Yang Diprtuan Agong yang menjadi pemimpin agong  agama Islam di negara ini.

Hubaya..hubaya…hubaya…Dengar..dengar…dengar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dengan nama Allah yang maha agong , maha perkasa, maha adil,  maha pemurah lagi maha mengasihani.

Bahawa seorang Islam Murtad  yang bernama Stephen Benjamin, telah menghina Agama Islam dengan begitu teruk sekali di dalam ceramahnya di sebuah gereja di Kuching. Walaupun ianya telah berlaku beberapa bulan dulu namun kesannya masih menggangu umat Islam sehingga sekarang. Yang terbaru isu  penganut kristian yang mahukan kitab injil di Melayukan dan perbuatan sekumpulan penganut kristian membangkitakan isu agama Islam bukan agama rasmi di Malaysia dan isu untuk melantik penganut kristian menjadi PM membuktikan bahawa kesinambungan pergerakan kristian untuk menyebarkan fahaman kristian dikalangan umat Islam masih berterusan dan aktif.  Rakaman yang  disiarkan melalui youtube seperti di atas adalah membuktikan bahawa kristian telah begitu berani menghina Islam. Benyamin telah mempersendakan rukun sembahyang lima waktu sehari semalam dan dengan sinisnya mendakwa bahawa kita islam masih belum sempurna iman nya kerana setiap waktu sembahyang masih mengulang-ulang ayat Ihdinasyiratalmustakim (Tunjukkanlah aku jalan yang lurus.) dalam surah Alfatihah. Dia juga mempersenda ayat-ayat Qur’an yang lain. Perbuatan ini sangat durjana dan sangat menghina Islam sebagai agama rasmi di negara ini. Perbuatannya yang melampaunya ini bukan sahaja menghina ayat-ayat suci Al Qur’an malah telah membawa Al Qur'an dan menunjukkan didalam gereja dengan tujuan mempersenda dan merendah-rendah kesucian Al Qur'an.Menghina dan mempersendakan Al Qur'an adalah perbuatan mencabar kesabaran umat melayu/Islam yang sangat berteloransi dengan agama lain di negara ini. Perbuatan ini adalah amat merbahaya kerana boleh menyebabkan pergaduhan agama dan kaum. Isu ini amat sensitive. Sepatutnya semua pihak harus menghormati sensitivi agama Islam yang merupakan agama rasmi negara ini.

Umat Islam di Malaysia meminta pihak polis dan Jabatan Agama Islam agar mengambil tindakan yang sewajarnya dan bukannya hanya sebagai amaran. Ini sudah terlalu amat melampau. Benjamin ini sepatutnya kini sudah berada di dalam tahanan ISA akibat perbuatannya itu.



Jikalau Benjamin tidak pekak dan bisu, maka kamu dengarlah baik-baik jawapan balas dari pihak Islam yang memperjuangkan Islam ini seperti dalam video di atas ini. Kamu tu dulu Islam. Entah kerana kamu ni gay agaknya, maka dalam Islam gay adalah haram maka kamu lari masuk kristian supaya kamu bebas melakukan perbuatan umat nabi lut itu. Bagi kamu agama ini bagaikan mainan kanak-kanak. Dulu kamu Islam. Hari ini kamu kristian. Esok lusa kamu budha, hindu dan pelbagai lagi. Manusia yang tiada pendirian. Kamu nak berambus dari Islam kamu punya pasal tetapi jangan sekali-kali menghina agama Islam.

No comments: